Reklamacije
Ukoliko robu kupujete preko sajta www.putsvile.rs, važe sledeći uslovi za reklamacije.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja u transportu, vidjliva na pakovanju proizvoda, odmah prijavite kuriru koji vam isporuči robu. Ukoliko uočite takvo oštećenje (pocepani delovi i ugnječenje), nemojte potpisati prijem pošiljke ili zamolite kurira da sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke. Svako oštećenje pri transportu kupac je dužan da prijavi u roku od 24h od prijema robe na email adresu: reklamacije@putsvile.rs. U slučaju nepoštovanja ovog roka, prodavac neće biti u mogućnosti da prihvati reklamaciju
Zamena oštećenog artikla ide na trošak prodavca i vrši se preko odgovarajuće kurirske službe.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon njenog otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da bez odlaganja kontaktirate našu korisničku podršku na e-mail adresu reklamacije@putsvile.rs.
Povrat robe se u tom slučaju se vrši na trošak prodavca, a prijava ide u tri jednostavna koraka:
- Pošaljite Vaš zahtev za
reklamaciju na e-mail adresu: reklamacije@putsvile.rs.
Obavezno navedite sledeće podatke:
- ime i prezime,
- adresu i broj telefona,
- broj fakture ili gotovinskog računa koji ste dobili sa robom,
- poruku u kojoj ćete opisati razlog reklamacije.
Druga opcija je da preuzmete Reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na adresu: MAKART DOO, Beograd, ul. Vinogradska 164d, 11000 Beograd.
- Artikle namenjene za povrat adekvatno spakujte, kako ne bi došlo do oštećenja u transportu. Obavezno priložite fakturu ili gotovinski račun, a na koverti napišite „reklamacija“ i broj dokumenta koji ste dobili. Molimo Vas da ne zaboravite da priložite originalni dokument (fakturu ili gotovinski račun) jer bez nje, nažalost, nismo u mogućnosti da zamenimo robu.
- Nakon što oštećena roba stigne u naše prostorijem u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje je 15 dana od trenutka podnošenja reklamacije, odnosno 30 dana za tehničku robu.
- U slučaju opravdanosti reklamacije, ispravan artikal biće isporučen na Vašu adresu u skladu sa gorenavedenim rokovima. Ukoliko artikal više nemamo u ponudi, biće izvršen povraćaj novca.
Reklamacije na nesaobraznost robe
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojavi nesaobraznost u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, izjavu reklamacije možete da pošaljete putem elektronske pošte sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj računa-otpremnice, šifru artikla koji želite da reklamirate i opis problema koji imate) na našu adresu: reklamacije@putsvile.rs ili da preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na adresu: MAKART DOO, Beograd, ul. Vinogradska 164d, 11000 Beograd.
U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim ili elektronskim putem, odgovorićemo Vam na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje je 15 dana od trenutka podnošenja reklamacije, odnosno 30 dana za tehničku robu.
Saobraznost robe ugovoru utvrđuje se isključivo prema svojstvima i nameni robe kako je to definisano pripadajućom deklaracijom, odnosno specifikacijom robe. PUT SVILE je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od dve godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača i potrošač ima pravo da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni zamenom, odgovarajućim umanjenjem cene ili da izjavi da raskida ugovor. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, a naročito troškove rada, materijala preuzimanja i isporuke, snosi PUT SVILE. U slučaju da je reklamacija podnesena nakon isteka roka od 6 meseci od kupovine reklamiranog artikla, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, PUT SVILE ima pravo da odluči o načinu rešavanja reklamacije.
Povraćaj sredstava
U slučaju kada nisu u mogućnosti da artikal za koji prihvatamo reklamaciju zamenimo adekvatnim, drugim primerkom, PUT SVILE se obavezuje da izvrši povrat sredstava Kupcu.
PUT SVILE garantuje korisniku povraćaj novca u celosti u slučaju usvojene reklamacije. PUT SVILE je u obavezi da prilikom povraćaja koristi ista sredstva plaćanja koja je korisnik koristio u transakciji, osim ako se saglasno dogovori drugi način povraćaja. PUT SVILE će direktno kontaktirati korisnika za povraćaj novca, putem e-maila, u vezi sa načinom povraćaja sredstava.
Ukoliko je roba plaćena pouzećem, novac se vraća isključivo na tekući račun – elektronskim putem preko VISA, EC/MC, Maestro, Amex i DinaCard metoda plaćanja.
Kupac ne može ni u kom slučaju, ni pod kojim uslovima, zahtevati povraćaj sredstava u gotovini za transakciju izvršenu korišćenjem neke od platnih kartica.
Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
Potrošač u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača ima pravo da pokrene postupak rešavanja spora vansudskim putem, pred nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih. Prodavac je po Zakonu u obavezi da učestvuje u postupku vansudskog rešavanja potrošačkih sporova.
NAPOMENA: Potvrdom porudžbine, klikom na dugme POTVRDI PORUDŽBINU, saglasni ste sa uslovima reklamacije.
Ukoliko imate primedbe, žalbe, prigovore i slično, u svakom trenutku možete nam se obratiti na e-mail adresu: reklamacije@putsvile.rs .